Bestilling

Alle bestillinger imødeses i god tid. Ved større bestillinger gerne senest 5 dage før. Bestillingen er først gældende efter skriftlig bekræftelse på mail.
Forespørgsler og ønsker kan drøftes på mail mums@mums-mad.dk eller tlf. 60 17 26 11 Bestilling af aftensmad skal ske via webshop senest dagen før inden kl. 12:00. Ved senere bestilling, kontakt os på mail mums@mums-mad.dk eller tlf. 60 17 26 11

Ved ønske af firmafrokost kontakt MUMS! på mail mums@mums-mad.dk eller
tlf. 60 17 26 11. Så laver vi sammen en fast aftale, der opfylder jeres ønsker.

Betaling

MUMS! modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når maden er afhentet eller leveret.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
MUMS! bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Såfremt der ønskes levering af maden, leverer MUMS! gerne mod betaling af leveringsgebyr. Prisen afhænger af kørselsafstanden.
De er altid velkommen til selv at afhente maden hos MUMS!, Alstrup Allé 4, 8361 Hasselager. Festmad leveres anrettet på porcelænsfade og i porcelænsskåle. Kød og brød skal skæres. Varme retter leveres varme i termokasser efter fødevarestyrelsen anbefalinger.

Service

Kasser og service returneres rengjort til MUMS! senest 4 dage hverdage efter brug.
Hvis servicen ikke returneres i rengjort stand pålægges gebyr. Ikke returneret service erstattes med indkøbspris.

Afbestilling

Afbestilling af festmad skal ske skriftligt, senest 14 dage før levering/ afhentning. Ved afbestilling 8 dage før opkræves halvdelen af det aftalte beløbet. Afbestilling senere end 8 dage før opkræves det fulde beløb.

Fortrydelsesret

Levering af mad er ikke omfattet af fortrydelsesretten. Jf. Forbrug.dk

Reklamationsret

Reklamationsretten er gældende, hvis man opdager en fejl eller mangel ved varen. Da fødevarer er begrænset af holdbarhedsdato, imødeses eventuelle reklamationer hurtigst muligt og senest inden to måneder efter, fejlen eller manglen er konstateret.

Personlige oplysninger

Personlige oplysninger som angives til MUMS! opbevares forsvarligt i elektronisk format og er kun tilgængelige for betroede MUMS! medarbejdere.
Vi indsamler kun de oplysninger, der er nødvendig for at levere den ønskede ydelse.
Der gemmes ingen konto- eller kreditkortoplysninger i forbindelse med elektronisk betaling. Al data-kommunikation ved elektronisk betaling sker via en Epay betalingsserver, og med størst mulig sikkerhed via en krypteret SSL-forbindelse efter forskrifter fra NETS.

Andet

Vi tager forbehold for trykfejl, udsolgte varer samt force majeure.
Information om indhold af allergener i vores retter kan fås ved henvendelse til MUMS!
Som kunde har du altid de rettigheder, der fremgår af Forbrugerstyrelsens regler. Hvis et køb henvises til Forbrugerstyrelsens klagenævn, retter vi os efter nævnets anbefaling.